Kreatorzy marki pracodawcy nagrodzeni

DGS Poland / DGS Business Services, IKEA Retail, Dunning, Kruger & Associates, FFW Communication, PwC Polska, McDonald’s Polska oraz Lidl- to laureaci tegorocznej piątej już edycji konkursu EB Kreator, w którym firmy mogą się pochwalić swoimi osiągnięciami i dobrymi praktykami w dziedzinie employer brandingu.

Publikacja: 31.03.2019 09:00

Kreatorzy marki pracodawcy nagrodzeni

Foto: materiały prasowe

O statuetkę i tytuł EB Kreatora ubiegało się w tym roku 79 pracodawców, którzy nadesłali łącznie 148 zgłoszeń. Do konkursu organizowanego przez serwis społecznościowo- rekrutacyjny GoldenLine pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej" firmy zgłaszały projekty w siedmiu kategoriach: „Zakładka kariera", „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne", „Kampania w social media", „Akcja rekrutacyjna", „Kampania employer branding", „Wewnętrzna kampania employer branding" oraz „Ogłoszenie rekrutacyjne".

W kategorii zakładka kariera wygrała DGS Poland / DGS Business Services doceniona przede wszystkim za podejście do tematu, realizację i autentyczność. A także za kompletną wiedzę o firmie, którą kandydat dostaje na zakładce kariera.

Tytuł EB Kreatora za najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne zdobyła IKEA Retail- za świetną produkcję pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy

Najlepszą kampanię social media zrealizowała z kolei PwC, która szukała konsultantów do działu audytu poprzez kampanię rekrutacyjną w formie vloga. Jego bohaterka pokazała, jak wygląda życie w audycie. W tym roku PwC stanęła na podium dwukrotnie - bo zdobyła też statuetkę i tytuł EB Kreatora za najlepszą kampanię employer brandingową.

Z kolei w kategorii 'najlepsza akcja rekrutacyjna' wygrał McDonald's Polska, który za cel postawił sobie zbudowanie marki pracodawcy wśród obcokrajowców i zachęcenie ich do aplikowania do pracy w restauracjach sieci. (W czasie kampanii zatrudnił 2,5 tys. obcokrajowców, którzy stanowią obecnie 10 proc. wszystkich pracowników firmy).

Tytuł EB Kreatora za wewnętrzną kampanię employer branding zdobyła Dunning, Kruger & Associates.

Z kolei najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne przygotowała agencja reklamowa FFW Communication.

Jury przyznało też nagrodę specjalną sieci handlowej Lidl- za wielokanałowość, dobry dobór mediów i kreowanie trendów oraz świetne efekty rekrutacyjne i wizerunkowe a także- promowanie jawności wynagrodzeń.

O statuetkę i tytuł EB Kreatora ubiegało się w tym roku 79 pracodawców, którzy nadesłali łącznie 148 zgłoszeń. Do konkursu organizowanego przez serwis społecznościowo- rekrutacyjny GoldenLine pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej" firmy zgłaszały projekty w siedmiu kategoriach: „Zakładka kariera", „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne", „Kampania w social media", „Akcja rekrutacyjna", „Kampania employer branding", „Wewnętrzna kampania employer branding" oraz „Ogłoszenie rekrutacyjne".

W kategorii zakładka kariera wygrała DGS Poland / DGS Business Services doceniona przede wszystkim za podejście do tematu, realizację i autentyczność. A także za kompletną wiedzę o firmie, którą kandydat dostaje na zakładce kariera.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Praca
Rząd odpowiada na plany masowych zwolnień w firmach. 50 mln zł wsparcia
Praca
Trudno dzisiaj zagonić pracownika do biura. Szczególnie w piątek
Praca
Tego powinni się uczyć przyszli menedżerowie AI
Praca
Depresja pracowników kosztuje firmy miliardy złotych. Straty są coraz większe
Praca
Rekordowa liczba studenckich staży w Programie Kariera
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił