O statuetkę i tytuł EB Kreatora ubiegało się w tym roku 79 pracodawców, którzy nadesłali łącznie 148 zgłoszeń. Do konkursu organizowanego przez serwis społecznościowo- rekrutacyjny GoldenLine pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej" firmy zgłaszały projekty w siedmiu kategoriach: „Zakładka kariera", „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne", „Kampania w social media", „Akcja rekrutacyjna", „Kampania employer branding", „Wewnętrzna kampania employer branding" oraz „Ogłoszenie rekrutacyjne".
W kategorii zakładka kariera wygrała DGS Poland / DGS Business Services doceniona przede wszystkim za podejście do tematu, realizację i autentyczność. A także za kompletną wiedzę o firmie, którą kandydat dostaje na zakładce kariera.
Tytuł EB Kreatora za najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne zdobyła IKEA Retail- za świetną produkcję pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy
Najlepszą kampanię social media zrealizowała z kolei PwC, która szukała konsultantów do działu audytu poprzez kampanię rekrutacyjną w formie vloga. Jego bohaterka pokazała, jak wygląda życie w audycie. W tym roku PwC stanęła na podium dwukrotnie - bo zdobyła też statuetkę i tytuł EB Kreatora za najlepszą kampanię employer brandingową.
Z kolei w kategorii 'najlepsza akcja rekrutacyjna' wygrał McDonald's Polska, który za cel postawił sobie zbudowanie marki pracodawcy wśród obcokrajowców i zachęcenie ich do aplikowania do pracy w restauracjach sieci. (W czasie kampanii zatrudnił 2,5 tys. obcokrajowców, którzy stanowią obecnie 10 proc. wszystkich pracowników firmy).